środa, 5 lutego 2014

włosy 2013/2014

Porównanie włosów z października 2013 i stycznia 2014


 PAŹDZIERNIK

STYCZEŃ



Zdjęcie bez flesha, włosy są mniej kręcone, bo zauważyłam że po użyciu vatiki na całą noc włosy mi się od niej prostują. 
W pielęgnacji zmieniło się to, że wiem, , moje włosy nie lubią wręcz nienawidzą oleju kokosowego, są po nim szorstkie puszą się strasznie, był to mój pierwszy olej do włosów. gdy jeszcze nie wiedziałam o co chodzi w olejowaniu. 
Olej z avokado jak na razie moje włosy polubiły najbardziej, nawet nie pasuje im sławny Hipp z migdałami, jest lepiej niż po oleju kokosowym ale włosy mimo to i tak się puszą. próbowałam wydłużać,skracać czas trzymania oraz sposoby nakładania, oliwki Hipp (gdyż jest łatwo dostępna, nie trzeba jej zamawiać z internetu itd.), ale i tak nic to nie dało.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz